Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

12 Eyl 2014

Uyku Sorunu...


Bebek sahibi olmayı düşündüğüm andan itibaren okumaya başladım. hamilelik dönemi,doğumdan sonra karşılacaklarım. Ama işte insan başına gelmeden bilemiyor,tecrübe edemiyor.


Herkesin başlarda en büyük problemi gazdı. uyku sorunlarının altında hep bu vardı sanki... peki bebek uykuya nasıl geçer? benim bebeğim nasıl geçecekti? bebeğimle beraber mi yatmalıydım? yoksa nolursa olsun yatağını mı bilmeliydi?

aklımdan birsürü soru geçiyordu ve kendimce çözümler üretip kararlar alıyordum ama iş başa geldiğinde kafanızdan geçirdiklerinizin sadece geçirmekle kaldığını da tecrübe ediyorsunuz.

bir sürü kitap okudum,anne forumlarını dolaştım ve anne bloglarını okudum. çok çok çeşitli tecrübeyle karşılaştım. Ömer çağan ilk doğduğunda emzirme saatleri benim okuma saatime dönüştü. aslında bebeği nasıl uyutmanız gerektiği ile ilgili bir sürü yöntem var ve bir kısmını ilk uyku yazılarımda bende yazdım. tüm bunları bilirken bilmeniz gereken en önemli şey bebek uykusunun nasıl olduğu.

Ömer çağan çok gazlı bir bebek olmadı. oldu aslında ama gaz sorunsalı 2. ayda girdi hayatımıza. 3. ayda yerini uyku sorunsalına başladı. ilk ay aslında kendi uyudu. kucağımda emerken yada gazını çıkarırken uyuyakalıyordu ama anne sıcaklığını hissetmek isteyen bir bebekti.

peki bebek uykusu? bebeğiniz 6 aylık olana kadar uyanık kalabileceği maksimum süre 90 dakikadır ve uyku işaretlerini iyi gözlemlemek gerekir. mesela esnediği anda hemen uyutmalısınız. gerçekten de bu uyanıklılık süresini geçirince hem uykuya dalış zor oluyor hemde bebek çok huzursuzlanıyor.

Ömer Çağan gece 2 saatte bir kalkıyordu emip geri uyuyordu. eğer gazı yoksa!!! ama gündüz uyuması çok zordu ve 1 saati aşkın uyuduğu olmuyordu. ama kucağımdayken yada onu slinge koyduğumda mışıl mışıl uzun uykular yapabiliyordu.

her bebek farklıdır ama Ömer çağan beni uyku konusunda biraz zorladı. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder