Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

4 Kas 2014

Ek Gıda ...


Ek gıda sürecini atlattık.  ilk BLW deneyimi videomuzu buldum. sizinle paylaşıyorum.






Ömer Çağan artık bir yaşında ve yasaklar kalktı. elbette çikolata abur cubur vermiyorum. sağlıklı olan herşeyi yiyebilecek sindirim sistemine sahip artık.

bundan sonrası için 1 yaş sonrası ve çocuk beslenmesi ile ilgili yazılar gelecek. ek gıdayla ilgili birçok yazı yazdım bu blog da. kendi tecrübelerime yer verdim. bilimsel kaynaklardan faydalandım. işte hepsinin linkleri aşağıda.

ek gıda 1
ek gıda 2
ek gıda 3
ek gıda 4

bunun dışında bir sürü tarif değişik sebzelerle yaratıcı yemekler paylaşmaya çalıştım. biz bu süreci aslında dönem dönem sancılı ama eğlenceli geçirdik. eğlenceli olunca bol bol kirlendik belki ama değdi.

hala kirleniyoruz. kuzu bu aralar çatalı kaşığı ver ben kendim yerim denemeleri yapmakla meşgul. elbette engel olmuyorum. sonrasında banyoluk oluyoruz ama onun yemek yeme işinden keyif almasına değer hepsi.

şimdilerde sabah kahvaltıya birlikte oturuyoruz. yasaklar kalktı ama hala kendi peynirini tercih ediyor. bizimkilerin tadına bakıp bırakıyor. 1 yaş sonrası da ek gıdaya geçiş dönemine benzer yollardan geçiyorsunuz. yasak olanları alıştıra alıştıra tattırma dönemi başlıyor.

artık sütle tanıştık. ama ilk tanışmamızdan memnun kalmadık. iki çekip bıraktı. çok kafaya takmıyorum elbette; yoğun olarak hala anne sütü alıyor ve yoğurt ile kefiri oldukça güzel tüketiyor. o na saygı duyuyorum ve alışması için zaman tanıyorum.

yulaf unu ile yaptığım muhallebilerini sütle yapmaya başladım.

şeker ile yasak kalkmış olsa da ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi olacağına inanıyorum ve hala tanıştırmadım.
kuru meyvelerle tatlandırmak alıştığı damak tadı için yeterli oluyor.

tuz az tuzlu olarak girdi hayatımıza.

1 yaş öncesi yasakları bir liste halinde veren hassasanne ece ye sevgilerimi iletiyorum . listesine buradan ulaşabilirsiniz.

biz ek gıda sürecini atlattık. artık öğün ve ana gıda dönemine geçtik. bu yolda yeni başlayanlara bol eğlenceli gülmeceli günler diliyorum.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder