Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

20 Kas 2015

Veda Zamanı mı? Hayatımız Değişiyor.




 

Ömer Çağan emmeyi çok seviyorsun biliyor musun?  Al benden de o kadar bende çok seviyorum. Nasıl olacak sence bu iş? Nereye kadar gideceğiz sence böyle?  Aslında 2 yaş kendimce bir sınırdı kafamda . 2 yaşın üzerinden neredeyse 1 ay geçti biz hala aynı noktadayız.

Zaman o kadar hızlı akıyor ki yakalayamıyorum bazen.

Ama sen hani kucağıma geliyorsun, başını göğsüme yaslıyorsun, o güzel gözlerini gözlerime dikiyorsun ve emmeye başlıyorsun ya ; iş o zaman zaman duruyor aslında. Saçlarını seviyorum, alnını öpüyorum, karşılıklı kısacık konuşmalar yapıyoruz seninle. Sen küçük ellerinle beni seviyorsun. ve arada başını kaldırıp "anne meme hımmmm" diyorsun. yani çok güzel olduğunu anlatıyorsun bana.

Bazen de gülüyoruz seninle karşılıklı. Komik bir şeyler söylüyorum sana memeyi ağzından çıkarmadan gülüyorsun bana. Hala memede uyuyorsun. Aslında ben işte olduğumda böyle bir isteiğin olmuyor ama ben varsam meme emerek uyumayı tercih ediyorsun. Bu iki yaş krizi eşiğinde işime de geliyor aslında bu durum.

" Ömer Çağan hadi meme emelim mi?" diyorum sana ve yatma saatimiz bir anda kriz konusu olmaktan çıkıveriyor. Eğelene eğlene hem hasret gideriyoruz hem de uykuya geçiyorsun.

Aslında gece emzirmelerini yazın bıraktık. Zaten sen saat başı uyanmayı bırakmıştın ,sıcak yaz günlerinde uyandığında bende sana su teklif ettim ve çok zorlanmadan bu işi halledebildik.

Yine de bazen çok sıkılıyorum Ömer Çağan. Mesela bir yere gitmemiz gerekiyor ya da sabah evden çıkmam gerekiyor ve sen bir türlü emmeyi sonlandırmıyorsun. Bazen de sabahın köründe uyanıyorsun ve yeniden uykuya dalamıyorsun, hep memede kalmak istiyorsun. O zamanlar da sıkılıyorum, bıraksak aslında bayağı rahatlayacağız diyorum.

Memeyi bırakmak için çok çeşitli metotlar var. Biz de azaltarak bırakmak yakın zaman da hüsranla sonuçlandı. Bunları ayrıca paylaşacağım.

Ne istiyorum biliyor musun? Keşke bu süreci kendiliğinden istemeyerek atlatabilsek.  Benim içinde zor gerçekten. Bende o güzel anlarımızı çok özleyeceğim. Böyle bir vedalaşma söz konusu sen olunca eminim ki olmayacak. ama gönlümden geçen bu bil istedim.

Şimdi acele etmeden, yavaş yavaş ben hazır olmayı bekleyeceğim, kendimi hazırlayacağım, sonra işin içine sen de gireceksin. Birlikte veda edeceğiz bu güzel döneme, daha güzellerini yürekten dileyerek...
.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın Nihan yüreğine sağlık...
    Hadi bakalım Allah kolaylıklar versin .
    Aynen de öyle zor bir dönem ama atlatılıyor benim meme müptelası kızım bile çok çok çabuk alıştı ama hem anne hem bebek için biraz sıkıntılı bir 15 oluyor sonrası rahat. Böyle bir rahatlık geliyor ohh diyorsun dünya varmış o bağımlı haller gitmiş mis gibi misss :))

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin bana dimi :))) valla uzun süre emzirip bırakan annelerden bunları duymak beni cesaretlendiriyor.
    herkes ohhh demiş. darısı en kısa zamanda başıma diyrum :))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ohhh diyeceksin :) ama acelesi yok, kimse ne diyor umursama insan kendi hissediyor o zamanı bence. kolay gelsin.. bu arada imkanın varsa benim bir arkadaşım bebeklerinin ikisini de (şu an biri 5 biri 3 yaşında bebeklik yerleri kalmadı ama) 2 yaşın üstünde kesti, bir haftasonu babaya bıraktı ve 2 gün ortadan yok oldu geldiğinde de emzirmedi çok kolay bitti demişti, fikir babında... ;)

    YanıtlaSil
  4. ortadan yok olmak en kolayı ama benim babaya bırakmam okadar ütopik ki... bir sürü yazı yazabilirim yani :) o nedenle iş başa düşüyor :))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel anlatmışsın eski günlere gittim.Ne güzel bir histir emzirmek. .

    YanıtlaSil
  6. Gittiği yere kadar emzirin,ilerde cok faydasini görceksiniz.SAglık bakımından..sevgiler

    YanıtlaSil