Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

29 Eyl 2014

Bebeği olan bir annenin bir günü hep aynı....

Bebeğiniz varsa hayatınız aslında macera dolu. Hepbir heyecan varolduğu doğrudur. Ancak bebeğiniz varsa hayatınız  da rutinlerde vardır. Ve bir gününüz diğer günlerin aynısıdır aslında.

Bizim ömer çağan la günümüz şöyle,

07:00 07:30.   Arası kalkış. Yatakta meme keyfi öpüşüp koklaşma sonrası kuzuyu babaya teslim edip mutfağa iniyorum ve kahvaltı hazırlamaya koyuluyorum. Ömer çağan ve babası da oyun oynuyorlar

08:00.  08:30.  Kahvaltı saati hep birlikte etmeye çalışıyoruz. 

Genellikle babayı işe geçirdikten sonra oyu. Saatimiz. Eğer hava güzelse dışarı çıkıyoruz. Değilse evde oyun oynuyoruz. Bazen ona hikaye okuyorum. 

10:00.   Meyve saati

11:00. Uyku saati. Meme emerek uykuya geçiş. Bazen 45 dakika sonra uyanıyor bazense birbuçuk saat uyuyor. Bu arada ben yemeğini hazırlıyorum biraz nette takılmaca azıcık kahve keyfi.

13:00.   Yemek vakti. Uyandığında aç ve keyifli oluyor. Konuşarak gülüşerek gızlıca yemek yeniyor.

Sonra aktivite veoyun zamanı. Bazende müziği açıp oynuyoruz anne oğul.

16:00. İkinci uyku vakti. Genellikle 45 dakika çok çok nadir 1 buçuk saat. 

17:30.  Yoğurt vakti.

 Hava güzelse yine bundan sonra dışarı çıkıyoruz.

19:30 akşam yemeği zamanı.

20:00. Banyo emme ve uyku zamanı. 20:30 gibi uykuya geçiyor.

Ben Napıyorum. Azıcık bilgisayar başına oturuyorum. Azıcık koca kişisi ile vakit geçiriyorum. Azıcık gün içinde hiç bakmadığım tv ye bakıyorum bazen uyuyakalıyorum. Aslında kendime doğru düzgün vakit ayıramadan günü bitiriyorum. Şimdi birde işe başladım. 9 gibi evden çıkıp öğle yemeğini bitirme zamanında eve geliyorum. Yani bu ara devamlı koşuyorum.

Aslında ben ömer çağan a tek başıma rahatlıkla bakabiliyordum. Dikkat ettiğim noktalar bellidir onun dışında rahat bir anneyim. Uykuya geçiş,uyku rutini ve saatleri konusunda hassasım. Onun dışında rahatımdır. Ama işede gitsem dışarı kocayla başbaşa da çıksam ki bu çok az olmuştur her zaman her yerde anne nihan ım artık ben.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder