Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

28 Eyl 2014

Anneliğin İlk Yılında Kullandığım Ürünler...


Annelikte bir senemin dolmasına çok az kaldı. ballı mucize neredeyse 1 koca senedir hayatımızda. En zor ne zamandı diye sorarsanız; ilk günler ve haftalar diye cevap veririm. bilmediğiniz bir dünyaya adım atıyorsunuz ve bebekle birlikte tüm hayatınız değişiyor.

hatta kıyafetleriniz,giydiğiniz iç çamaşırlar ,ayakkabılar ve yanınıza aldığınız çantanız bile değişmekte. tüm bunlar o mini mini insancık için baştan oluşturuluyor. birkaç ay sonra toparlanmaya başlarsınız çünkü böyle yaşamaya artık alışmışsınızdır.

neredeyse 1 yıldır kullandığım en çok işime yarayan ürünleri bir yazı altında toplamak istedim.

1- ev tipi ana kucağı;

sallanan pratik hafif üzerinde asılı oyuncakları olan bir anakucağı gerçekten çok iş görüyor. desteksiz oturana kadar birkaç öğününü bile orada beslemişliğim var. artık hayatımızda değil tabii ama kesinlikle çok iş gördüğünü söyleyebilirim.benim tercih ettiğim marka fisher price tı.



2- Oyun halısı;

Ömer çağan iki aylıkken hayatımıza girdi oyun halısı. tepesinden oyuncaklar sarkan müzik çalan rengarenk bir halı. bende farklı oyuncaklar astım evde olan ilginç gelen. o orada vakit geçiririken bende yanına uzanıp nette vakit geçirebiliyordum. bu halıda dönmeyi öğrendi oyuncaklara uzanmaya çalıştı. bir süre sonra ayağa kalkmaya çalışınca oyun halımızı da paketleyip kaldırdık.



3- oyun parkı park yatak;

aslında ben nedense ilk başlarda tercih etmemiştim. bana pek kullanışlı gelmiyordu. ama Ömer Çağan büyüyüp beşiğine sığmaz olduğunda ve henüz odasını da ayıramadığımdan bir park yatak aldım. aynı zamanda oyun parkıda oluyordu. meğer ne kadar gerekli bir ürünmüş. tüm tatillerde yanımızda taşıdık. evin her odasını rahatlıkla gezdi. içine koyup aman düşecekmi kaygısı olmadan mutfağa gidip geldim veoyun parkına kuzuyu koyup banyo kapısına çekip dış almışlığım bile vardır.

4- göğüs pompası;

2 saatliğine dışarıya çıkabilmek istediğinizde sütünüzü sağıp bırakmak için ve sağıp depolayabilmek için bence çok gerekli olan ilk aylar elimden düşürmediğim alettir.

5- sırt çantası,anne çantası;

bir bebeğiniz varsa evi sırtınızda taşırsınız. ayıcıklı anne çantaları size göre değilse taşıması kolay olan ve daha şık duran sırt çantaları çok iş görüyor.

6-sling ve kangurular;

pusete alternatif değildir asla ama onlarsızda olmaz. ben ilk  aylar slingin kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum çünkü bebek sadece size temas ettiğinde rahatlar susar. pusette huzursuzlanan bebeğinizi slinge takıp gezmenize devam edebilirisiniz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder