Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

22 Ağu 2014

Nihan ın Ev Yapımı Bebe Bisküvisi


Hazır bebe bisküvilerinde bulunan kansorojen madde iddiaları anneleri oldukça düşündürüyor ki bence bu iddialar olmasa bile içlerinde bulunan beyaz un,süt tozu, şeker ve buğday nişastasını görünce paketlere elimiz gitmiyor. birde bitkisel yağlar var ki bebeklerin değil hepimizin uzak durması gerekiyor. kimyasal yollarla üretilmiş ısıl işlem görmüş bu ürünlerin zararları ortada. birde tüm bunlara katkı maddeleri ekleniyor. o nedenle ben oğluma sadece bisküvi değil hiçbir hazır ürün vermiyorum. tüm kaşık mamaları devam sütleri kavanoz mamaları dahildir. ev yapımı gibisi yok.

yapımı hiçte öyle zahmetli değil. 10 dakikada oluveriyor. 15 gün kullanıyorsunuz. ben bisküviler fırından çıkıp soğuduuğunda rondodan geçirip cam kavanozda buzdolabında muhafaza ediyorum. ihtiyaç kadarını alıp yoğurdunda ve kahvaltısında kullanıyorum. afiyetle yiyor. bencede çok lezzetli.



TARİF ŞÖYLE;

1 çay bardağı yulaf unu
1 çaybardağı buğday unu
1 çay bardağı pirinç unu
1 çay bardağı irmik
2 yemek kaşığı ev yapımı yoğurt
1 yemek kaşığı tereyağ
1 yumurtanın sarısı

hepsini karıştırıp 180 derecede 10-15 dakika pişiriyoruz. siz içerisine kuru meyveler katarak farklı tatalarda elde edebilirsiniz.

afiyet olsun minik kuzulara
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder