Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

13 Tem 2014

Bebeğim Ailem

Bir adam sevdim, minicik burnu,minicik ağızı
Minicik elleri,minicik parmakları,minicik ayakları
Bir tutam saçı ve boncuk boncuk bakan gözleri olan....
Bir adam sevdim, ağlayınca evi başımıza yıkan...
Gülünce gönlümüze neşe katan içimizi ısıtan...
Bir adam sevdim,küçük bir adam...
Tek derdi emmek olan...
Keyfi yerinde olunca gülücükler saçan...
Bir adam sevdim,sinirlenince gözlerinden ateşler fışkıran...
Bir adam sevdim,sevgiye aç,ilgiye muhtaç...
Küçük bir adam sevdim,bakışları ben,gülmesi sen...
Küçücük bir adam sevdim,gözleri ben,sevinmesi sen
Çok kocaman sevdim...
Ve benim olduğunuza şükrettim!
O küçücük adamı da seni de....
Herseyden çok sevdim...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder