Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9 Ara 2014

Dayakçı Anneler...


Çocuk gelişimi üzerine araştırıp okurken bir sitede Türkiye ile ilgili verilere rastladım. Başlık dayak olduğu için açtım okudum.

Türkiye de;

- Annelerin %54 ü çocuklarını dövüyormuş

- Babaların %46 sı çocuklarını dövüyormuş

- Çocukların %10 u azarlanıyormuş




Yazıyı okuduktan sonra tüylerim ürperdi. Türkiye de anne babalarından şiddet gören çocuklar bu kadar çokmuş. O küçücük bedenlerine ne kadar büyük acılar yükleniyor, kalplerinde hissettiklerini düşünmek bile istemiyorum. Hem de en güvendiklerinden gördükleri şiddet ne derin yaralar açıyor kim bilir. En önemlisi de doğrusunun  bu olduğunu öğreniyorlar daha çok küçükken ve büyüdüklerinde aynısını yapıyorlar.

Çocuk büyütmek zor. Uykusuzluk ve yorgunluktan aklınızı yitirme noktasına gelebiliyorsunuz. İnsan çileden çıkıp çılgınca bağırmak istiyor bazen. Çocuklar gerçekten de bazen annenin ayarını kaçırabiliyor. Ayarı kaçırmamak lazım işte; bir kere dayak asla ev içerisine girmemeli. Sözü bile ev içerisinde edilmemeli. Bağırmak bile kötü.

Aklı ermeyen küçük çocuk yaramazlık yapmasın diye uygulanan şiddeti anlamıyor ki; yine yaramazlık peşinde koşuyor. Aklı erdiğinde bu dayaklar onda anne babaya karşı sevgi yerine korku beslemesine neden olacak. Güven duygusu zedelenecek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Bence şiddet hiçkimseye uygulanmamalı çocuklara asla :(
    Blogunuzu keşif etkinliğinden takipe aldım :)
    Benim blogumda da daha önce başlatmış olduğum blog takip etkinliğim var herkesi beklerim.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    Etkinliğimi bloglarınızda yayınlarsanız sevinirim.
    iyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. hemen katılıyorum ve bir yazıyla paylaşıyorum sevgiler

    YanıtlaSil