Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

9 Eki 2014

Bebekler İçin Kereviz...


Kış kapıya dayanmak üzere.ek gıdaya geçtiğimizde öyle çok sebze seçeneğimiz yoktu mevsim nedeniyle. enginar,bezelye,yeşil fasulye ve kabak bol bol tüketildi. şimdi sıra kış sebzelerinde.

kış mevsiminde kereviz başı çeken sebzelerden. en azından benim için öyle. çoğu insan kokusu nedeniyle sevmez ama ben portakallı zeytinyağlısını  çok severim ve evimde sık sık pişiririm. ayrıca kereviz çokta faydalı bir sebzedir. 

- a,b,c vitamini ,fosfor ve selenyum içerir

- iştah açıcıdır.

- ağız kokusunu giderir

- kanı temizler

- gaz söktürücüdür

- vücudu kuvvetlendirir.


ömer çağan bu hafta kerevizle tanıştı bence sevdi de. ilk olarak mandilanalı kereviz pişirdim. bebeğiniz 8 ayı doldurduğunda kerevizle tanıştırınız.



malzemeler;

1 küçük kereviz
1 küçük havuç
1 küçük patates
1 küçük soğan
zeytinyağı
1 mandalina suyu

soğan zeytinyağında pembeleştirilir. kereviz,patates ve havuç eklenir mandalina suyu ve normal su eklenerek pişirilir. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

  1. selam canım beni mimleyen arkadas sayesinde bende seni mimledim :) katılıp cevaplamak istersen sorular blogumda sevgiler...

    YanıtlaSil