Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Eyl 2014

Rulolar ile Yaptığımız Etkinliğimiz...


Tuvalet kağıdı ve havlu kağıtların rulolarını atmayın. bunlarla bebeğiniz çok keyifli zaman geçirebilir.

Birkaç tane rulo
sabitlemek için bant
ruloların içerisinden geçecek büyüklükte toplar logo parçaları

ihtiyacınız olan sadece bunlar. dilerseniz ruloları benim gibi bir bir dolap kapağına sabitleyebilirsiniz. bebeğiniz henüz tutunarak dengede duramıyorsa bu çalışmayı yerde de yapabilirsiniz.

ben ruloları sabitledikten sonra içerisinden topları atarak ömer çağan a göstermeye başladım. sonrasında oda topları içerisinden geçirdi ve eğilip yerden aldı.

ince motor gelişimi için oldukça yararlı bir aktivitedir.

oyuna bir süre sonra yerde devam ettik. logo parçalarını renklerini söylerek eline verdim ve rulonun içerisine atışını izledim. bunlarda aktivite resimlerimiz. keyifli zamanlar dilerim.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder