Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

24 Tem 2014

Yeni ANNE doğumdan sonra başına gelecekleri biliyor musun?

Gerçekten biliyor muydunuz?

Ben bilmiyordum.

İnternet çağındayız. Her bilgi elimizin altında.9 ayı hafta hafta takip edebiliyoruz. Doğum,doğum sonrası 
İle ilgili sayısız kaynak var. Bilimsel kaynaklar, kişisel deneyimler hepsine ulaşabiliyorsunuz.

Bilmem heralde algıda seçicilik yaptım. 9 ay bebeğimi içimde nasıl en sağlıklı büyütürümle çok ilgiliydim. Bunun hakkında çok araştırma yaptım ve bence güzel birhamileleik geçirdim. Her anının tadına vardığımı düşünüyorum.

Hamile kalmak...

Anne olmak...

Muhteşem birşey!!!!

Herşey göründüğü gibi kusursuz değil ama. Anne olmak muhteşem birşey. Bir canlıyı içinizde büyütmek sonra yanında olmak. Onuniçin en iyisini yapmaya çalışmak. Nefes almak için koşulsuz bir nedendir çocuk. Anneolmak ise acayip birşey, pişmanlıklar,vicdan muhasebeleri, sonsuz bir sevgi...

Ancak ben araştırırken belki algıda seçicilik yaptım ancak bana da kimse hemde kimse yeni anne olduğumda başıma aşağıdakilerin de geleceğini söylemedi.

Devamlı ağlayan huzursuz birbebekle uğraşacağımı
Eski vucuduma 6 aydanönce kavuşamayacağımı
Emzirmenin hiç kolay olmadığını ve başlarda o mükemmel maneviyata ulaşamayacağımı ama 24 saat memeye yapışık yaşayacağımızı
Meme ucu acısının berbat birşey olduğunu
Her kafadan bir ses çıkacağını fakat inanılmaz bir salaklıkla kimseye cevap veremeyeceğimi
Uykuya hastet kalacağımı
Uykusuzluğun ne kadar korkunç ve yıpratıcı birşey olduğunu
Sinir kriziataklatı geçireceğimi
Pişmanlık duyacağımı
Başlarda anne olmanın duygusal ve muhteşemliğini hissedemeyeceğimi
Dünyanın en güzel bebeğini doğurduğumu zannedeceğimi ancak birkaç ay sonra dönüp resimlere baktığımda bu bebek te kim diye soracağımı
Memelerin hacim sınırlarını zorlayacağını.

Bana kimse söylememişti. Sizin hikayeniz farklı olabilir ama bunlarda var bilin diye yazdım.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder