Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

19 Şub 2014

Bir Bebek Sahibi Olmak....

Evlendikten sonra çocuk sahibi olmayı uzun süre düşünmedim. çok yoğun çalışıyordum ve gezecek yapacak daha çok şeyimiz olduğunu düşünmekteydim. Hem zamanı gelince zaten olacaktı acele etmeye ne gerek vardı...

Dört senemiz bittiğinde artık olsamı acaba diye düşünmeye başlamıştık. olsun dedik olmasın dedik tam konuşup kariyer planları nedeniyle bir süre daha ertelemeye karar vermiştik ki meleğim benimleymiş.

Baktığınızda aslında siz istediğiniz kadar plan program yapın hayatınızı bir yere kadar yönetebiliyorsunuz.

Şaşkınlık mutluluk heyecan aynı anda bir sürü duyguyu yaşadım. Bir bebeğim olacaktı. Bu fikir aslında gerçekten çok heyecan verici. bir serüven hem dokuz aylık hamilelikle hemde bebekli hayatla tam bir serüven.

Bebeğim 3,5 aylık olduğunda yaşadıklarımı, deneyimlediklerimi, tecrübelerimi yazmaya oğluma bir anı bırakmaya karar verdim ve bloğum ortaya çıktı.

her anı bir mucize olan bu dönemi herkesle paylaşmak istiyorum... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

  1. İyi ki de karar vermişsiniz.Allah sizlere bağışlasın yavrunuzu.Bende geç kalmama rağmen bir yerinden yakaladım şu blog olayını...Bizlere de bekleriz efendim...Kolaylıklar. :)

    YanıtlaSil