Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

18 Kas 2014

Ayrı Odalardayız....

Tam bir senedir aynı odayı paylaştığım oğlumla 10 gündür ayrı odalardayız. karar verdim çünkü öncesinde benim karar verip uygulamaya geçmem gerekiyordu. karar vermeyi başardıktan sonrası bizim için daha kolay oldu aslında.

uyku uyku uyku. burada en çok yazdığım konulardan heralde. 1 yaş ile birlikte tüm saatlere ve düzene dikkat etmeme rağmen hala deliksiz gece uykusu göremeyen bir anneyim ben. işte burada yazmıştım uyumayı özlediğim bir zamanda.



zaman geçtikçe bunun daha da zorlaşacağını bildiğimden daha fazla uzatmamalıyım bu konuyu diye kendi kendime çok konuştum ama karar veremiyordum bir türlü.

doğrusu bebeğiniz 6 aylık olduğunda odasını ayırmaktır. ama bizim o dönemde çok sık gece uyanmalarımız vardı. belli girişimlerde bulunmuş ama geceyi çok sık git gele dayanamayıp onun odasında sonlandırınca bir süre daha öteleme kararı vermiştim.

uyku problemi  olan bebek annelerine buradan şunu söylemek istiyorum. 9 aylık olduğunda uykular uzamaya başlıyor. yürümeyle birlikte bozulan uykular kısa sürede düzene giriyor. 1 yaş sonrası gerçekten daha az uyanmaya başlıyorlar.


10 gün önce odasını ayırdığımda gece 2 kere uyanıyordu Ömer Çağan. bende emzirip tekrar uyuduğunda yatağıma dönüyordum. o da bende dinlenmiş olarak güne başlıyorduk.

Ancak iki gecedir benim ballı oğlum yine çok sık uyanmaya başladı. nedenini bilmiyorum. dün gece iki saatte bir hatta bazen saat başı odası ve kendi odam arasında mekik dokudum. 

yani anlayacağınız benim yine uykum var. Ömer Çağan ise hala dinlenmiş durumda.ayrı odaları devam ettireceğim elbette. bakalım bundan sonrası nasıl olacak. umarım uykuları uzar yine,umarım dönemseldir ve geçer gider.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder