Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2 Eki 2014

Herşeyin Aşırısı Zarar...


Anneliğinde aşırısı zarar. Erkekler ve anneleri ile ilgili bir sürü yazı okuyabilirsiniz ve bizim toplumumuzda birsürü hikaye dinlersiniz.  Bende bir erkek annesiyim ama çok iyi biliyorum ki bu dünya anne baba evi değidir.

bu toplumda evlenen çiftlere bakın;  bir kadın ve bir erkek ve birde onlara ait evleri... peki bu evler gerçekten onlara mı ait?

ne yazıkki birçok çift için durum böyle değil. ben çok görüyorum erkek ailesi burası benim oğlumun evi deyip bir anahtarda kendilerine alıyorlar ve çat kapı istedikleri zaman girip çıkıyorlar. özel hayat diye birşey kalmıyor. erkek annesi hala oğlunun hayatı ile ilgili herşeyi takip ediyor , herşeyi bilmek istiyor harcamalarına varana kadar ve erkekte annesiyle tüm yaşantısını paylaşıyor ve karısıyla ilişkisinin her anında olayın içerisinde.

peki bu anneyi bu hale getiren ne? erkek annesi olmak mı? yetiştirilme tarzı mı?

benim en çok korktuğum durum bir erkek annesi olarak oğluna aşırı düşkün bir kadın olup çıkmak. oğlumun iyiliği için birşeyler yaptığımı sanarken mutsuzluğunu hazırlayan bir anne olmak.

ben böyle olmam,olmak istemiyorum. böyle olanların farklı sorunları vardır değil mi? çocuğumu mutlu etmeye çalışırken aslında tam tersini yapıyor olmak ve bunun farkında olmamak ben bundan çok korkuyorum hem de çok.... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder