Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

21 Eki 2014

Doğum Günü Hazırlığı...


Zaman ne kadar çabuk geçiyor. Daha dün gibi oğlumu kucağıma alışım. bir senemiz neredeyse doldu. ilk yaş doğum günü hep önemli oldu benim için. birlikte geçirdiğimiz ve aile oluşumuzu da kutluyoruz aynı zamanda. 

Aslında aylar öncesinden araştırmaya ve düşünmeye başladım. elbet 29 ekim yaklaştıkça son aya girdiğimizde hazırlıklarım hız kazanmaya başladı.

İlk olarak tema belirlemesi yapmak gerekiyor. Benim için bu çok zor olmadı . çünkü oğlum doğmadan odasını denizci temalı belirleyip bu şekilde döşemiştim bu temada gitmek istedim.

Tema belirlenmesinden sonra kullanacağımız temaya uygun renk belirlemesini yapmak gerekiyor. bunları da kafamda tasarladım. aslına bakarsanız ilk yaş doğum günü yavrumuzun hayatta ki ilk yılını kutlama olmakla birlikte aynı zamanda annenin de zorlu geçen 1 seneyi devirme kutlaması da olmaktadır. belki de bu yüzden heyecanla hazırlıklarımı yapmaya devam ediyorum. konsept ve renkleri belirledikten sonra doğum gününü yapacağımız mekana karar vermek gerekiyor. 

Ben dış mekan tercih etmedim. sonbaharda olduğumuzdan ve oğlum canavar gibi yürüdüğünden yeni bir mekanda onu zaptetmem imkansız olabilir diye düşündüm. ayrıca ilk yaş doğum günlerini bu kuzular hatırlamıyor bu nedenle iki yaş için bu durumun daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. bizim mekanımız bu nedenlerle evimiz oldu. sonrasında partinizde kullancağınız malzeme listesini belirlemek ve hangi tasarımcı ile çalışacağınızı yada tasarım kendinize ait olacaksa bunları satın alacak tedarikçi belirlemenize geldi. benim listem şu şekilde; bu listede büyük çoğunluğu tedarik ettim ufak tefek eksiklerim kaldı.

100X70    partime hoşgeldiniz temalı pano

Banner

yiyecekleri süsleyecek kürdan bayraklar

konsepte uygun cupcake standı

fotoğraflı tabak

fotoğraflı bardak

konsepte uygun peçeteler

çatal kaşık

servis

konsepte uygun pipetler

misafirlere hatıra magnet

bebeğiniz için kıyafet

konsepte uygun süsler ( ben netten parti sitelerinden satın aldım)


bu liste üzerinden giderek hazırlıklarımı yapıyorum. ikramlıklarımızda da pasta herici olanları cupcake ve 1 yaş kurabiyeleri dahil kendim yapacağım. 

Son 1 haftaya girdik heyecanla o günü bekliyorum. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder