Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

25 Ağu 2014

Anne Gibi...

Az önce ömer çağanı uyuturken kucağımda emziriyordum. gözlerini gözlerime dikmiş bakıyor bir yandan da elini yüzümde gezdirerek beni seviyordu.

Anne olmak bir evladı sevmek ne yüce birşey... okadar çok seviyor ki insan bazen nefes alamıyor.

sonra ömer çağan ın gözkapakları ağırlaştı ve kucağımda uyuyakaldı. kokusunu derin derin içime çektim ,sırtını sıvazladım. hergün birz daha büyüyor. yarın uyandığında daha da büyümüş olacak.  hafızama kazımak istedim bu halini.

bazıları der ki bebekler annelerini seçermiş. ben oğluma hergün teşekkür ediyorum beni anne olarak seçtiği için... iyi ki var...

iyi bir anneyim ben ama hatalarım da vardır elbet. tüm kusurlarıma rağmen ömer çağan ın annesi olduğum için beni seçtiği için çok mutluyum.

Anne sevgisi farklı birşey. bebeğini 9 ay karnında taşımak,hareketlerini hissetmek ona bağlanmana neden oluyor.ama sadece bu değil ki annelik. anne sevgisi öyle birşey ki, o cana dünyaya geldikten sonra emek vermek,kucağında sallamak,uykusuz gecelerde emzirmek,kucağında uykuya dalışını izlemek,poposunu temizlemek,yemeğini yapmak,oyun oynamak,onu tanımak,onu keşfetmek,kısacası annesi olmak.

anne olmak çok büyük özveri,fedakarlık. ama bir okadar da güzel birşey Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder